קרדיט תמונה FREEPIK

הגעתם של הילדים לגיל המצוות הוא רגע מרגש ומיוחד מאין כמותו, כיוון שנוסף לעניין היהודי-רוחני של גיל זה יש לחשוב כיצד לתכנן את האירוע בהפקה איכותית ומהנה במיוחד, שתוסיף ייחודיות לציון גיל הבגרות. אירועי בר מצווה ואירועי בת מצווה נחגגים בקונספט שונה ממה שהיה בעבר, ולכן קיימת אפשרות לתכנן את המסיבה הגדולה גם במקומות שאינם רק אולמות אירועים גדולים והמוניים.

כיוון שהורים רבים ניצבים בפני התלבטויות רבות בנוגע לתכנון מסיבת בר/ת המצווה, פורטל קרמל מעניק להורים מבולבלים את האפשרות לעשות סדר בכל הלבטים והשאלות, ומסייע להם לתכנן את המסיבה בדיוק כמו שהילד/ה שלהם תמיד חלמו.

תכנון אירועי בר/ת מצווה עם פורטל קרמל

היכן כדאי לחגוג את מסיבת בר/ת המצווה? איך אפשר לעצב את מקום האירוע בצורה יעילה וגם זולה? אילו אטרקציות ופעילויות מדליקות יוכלו להתאים למסיבות בר/ת מצווה? שאלות כאלו ואחרות מטרידות הורים רבים רגע לפני תכנון חגיגת גיל המצוות של ילדים, ולכן את כל התשובות לכך ניתן למצוא בפורטל קרמל – הפורטל המקיף בארץ לאירועים, מסיבות, אטרקציות וכל מה שעושה כיף.

באמצעות הפורטל תוכלו למצוא את כל הספקים ובעלי המקצוע בקטגוריית בר מצווה או בת מצווה, להיחשף אל אטרקציות לבר/ת מצווה שיוכלו להתאים לאירוע המתוכנן, לקבל רעיונות להפקת האירוע ולמצוא מידע רב ומקיף על כל מה שקשור לתכנון בר/ת מצווה. בכדי שתוכלו לקבל רקע כללי על תכנון האירוע ומאיפה בכלל מתחילים, החבר/ה מפורטל קרמל שיתפו אותנו בכמה טיפים שנשמח להעביר הלאה.

בחרו מקום מתאים לערוך בו את המסיבה

אם בעבר אירועי בר/ת מצווה נחגגו רק באולמות אירועים עם כמה מאות מוזמנים, כיום אירועים כאלו נחגגים בצורה יותר אינטימית כאשר קיימת אפשרות להתמקד בחגיגת בר/ת המצווה רק עם חברים או בני משפחה. לכן חשוב לשתף את ילד/ת המסיבה בנוגע להעדפות האישיות של/ה, וכך בהתאם להחליט באיזה סדר גודל האירוע יתקיים.

אם מדובר על אירוע קטן יחסית עם כמה חברים קרובים של הילד/ה, תוכלו לערוך את המסיבה במועדון קטן וייעודי למסיבות בר/ת מצווה, בבית כנסת, בכותל או אפילו בחצר של הבית. אירועי בר/ת מצווה גדולים יתאימו להיערך באולמות או גני אירועים, זאת בהתאם לכמות המוזמנים שצפויים להגיע.

הכינו רשימת מוזמנים והזמנות מעוצבות

שלב זה יסייע לכם למעשה לבחור טוב יותר את המקום בו תערכו את בר המצווה או בת מצווה, כיוון שכמות המוזמנים הסופית שתגיע לאירוע תוכל לתת לכם מושג טוב יותר לגבי בחירת המקום המתאים למסיבה. לכן מומלץ להכין הזמנות מעוצבות לאירוע, לשלוח אותן בתפוצה רחבה לאנשי הקשר בווטסאפ ולערוך רשימת מוזמנים בהתאם.

שדרגו את החגיגה עם אטרקציה ייחודית לבר/ת מצווה

אירועי בר מצווה ובת מצווה הם אירועים מרגשים בפני עצמם, אך כיוון שרוב המשתתפים באירוע הם ילדים בני גילם של ילדכם – כדאי לכלול בחגיגה גם אטרקציה או פעילות סוחפת ומעניינת שתרתק את הילדים, ולמעשה תוסיף שדרוג וייחודיות לכל האירוע המיוחד.

כיצד לבחור אטרקציה מתאימה למסיבה וכמה זה יעלה?

אטרקציות לבר/מצווה יש בשפע, תוכלו לבקר בפורטל קרמל כדי לראות את סוגי הפעילויות והספקים השונים שתוכלו לשלב באירוע שתכננתם לילדכם. כיוון שהמבחר הוא גדול, באמצעות כלי הסינון המתקדמים שקיימים באתר תוכלו למקד את האטרקציות המועדפות עליכם אם מבחינת סגנון, גילאים, אזור גאוגרפי וגם מחיר. העלויות של האטרקציות המופיעות באתר הן כלליות ומשתנות, וכדי לקבל מידע רלוונטי וממוקד רצוי ליצור קשר ישיר עם הספק שבחרתם מהאתר.

תשמחו לדעת כי נוסף לקבלת מידע ואפשרויות דרך פורטל קרמל, תוכלו ליהנות גם מרכישה אונליין של שוברים וקופונים למגוון אטרקציות שיחסכו לכם בעלויות הזמנת המפעילים.