קרדיט לתמונות FREEPIK

דירה היא נכס יקר ערך, אבל יש גם מקרים שבהם הנכס מלא בחפצים מיותרים ואפילו פסולת. לפעמים אפשר למצוא בדירה גם לשלשת יונים וחרקים מזיקים בין כל הרהיטים הישנים והמכשירים השבורים.

מצד אחד, אתם רוצים להפיק תועלת מהנכס. מצד שני, כשאתם מתחילים לדמיין את עצמכם מפנים את כל התכולה הלא רצויה והג'אנק, המראות מובילים לדחייה. הפתרון: שירות פינוי דירות מקצועי.

מה כולל שירות פינוי דירות?

אנשי מקצוע מנוסים יודעים איך לפנות רהיטים, מכשירי חשמל, כלים, ספרים, בגדים וכל דבר אחר שתרצו להיפטר ממנו. ציוד תקין יועבר למשפחות נזקקות דרך גופי הרווחה. כל מה שכבר אין בו תועלת – יפונה לאתרי אשפה מורשים בעזרת מכולות או משאיות זבל. יש צורך לא רק בפינוי אלא גם בניקוי וחיטוי? גם את הפעולות האלה תבצע עבורכם חברה לפינוי דירות, כך שהבית יהיה ראוי למגורים תוך זמן קצר, ואתם לא תצטרכו לטרוח כלל.

טיפול מקיף באגרנות כפייתית

יש לכם קרוב משפחה אשר מתגורר בדירה מוזנחת, מלוכלכת ועמוסה באשפה? רוצים לעזור לו לחזור למסלול חיים ראוי? שי שטיקגולד, מומחה בעל ניסיון רב בתחום, מספר שבמקרים אלה נדרש טיפול יסודי ומקיף: השינוי מתחיל בפינוי הפסולת וניקיון בסביבת המגורים הקרובה של האגרן – כולל ריקון כל הארונות מפסולת ואשפה, חיטוי המקלחת וחללים נוספים, שטיפת קירות ודלתות, ניקוי תריסים ועוד. כדי להבטיח תועלת לטווח ארוך מצמידים לאגרן הכפייתי מנקה שתשמור לאורך זמן על סביבת מגורים מאורגנת ונקייה. כשבבית אין הררי אשפה, קל יותר גם לעבור טיפול רגשי מתאים.

פינוי ירושה – ברגישות רבה

קיבלתם בירושה דירה עמוסה בתכולה, כולל חפצים ישנים ולא שמישים? צריכים לפנות מהדירה של ההורים כמות אדירה של ציוד, מכשירי חשמל ורהיטים? חברה לפינוי דירות תעבור על כל התכולה ותמליץ לכם מה כדאי להשאיר בדירה ומה לפנות לקראת מכירה או כהכנה להשכרת הדירה. הפינוי עצמו יתבצע במהירות, ויש אפשרות גם לסיוד הקירות, תיקוני חשמל וניקיון יסודי לפני מכירה או מגורים. תועלת נוספת היא הקלה על הקושי הרגשי לפנות דירה של קרוב משפחה, כולל סיוע במיון החפצים החשובים, אריזתם והובלת הקרטונים ליעד הנכון. השירות מתבצע ברגישות רבה ומתוך מחויבות לשמור על כבוד המשפחה, כולל בבתים שהצטברו בהם גרוטאות וזבל.

פינוי דירה בעקבות מעבר לדיור מוגן

גם אחרי מעבר לדיור מוגן נשאר כמעט תמיד בבית ציוד רב. שי שטיקגולד מספר שבמקרים כאלה ניתן להעביר רהיטים ומכשירי חשמל תקינים למשפחות נזקקות. כמו כן שירות פינוי הדירה יכלול במידת הצורך ניקיון של המקרר, של ארונות הבגדים, הארונות במטבח וגם פינוי של חצר ו/או מחסן.

פינוי דירה מזוהמת עם חתולים וניקיון יסודי

חתול הוא תוספת מבורכת בכל בית – אבל כשכבר לא מצליחים לטפל בבעל החיים התוצאה עלולה להיות דירה מזוהמת בשתן וצואה. חברה לפינוי דירות עם ותק יודעת להתמודד גם עם מצב כזה, למשל באמצעות חיטוי בכלור בנוסף על הפינוי והניקוי, וכך להחזיר את הבית למצבו המקורי כדי שאפשר יהיה לחיות בו בנעימים.

פינוי גרוטאות מדירה – פינוי ציוד כבד

כאשר מתעורר הצורך לפנות ציוד כבד מהבית, צוות מקצועי מגיע עם כלים מתאימים, מפרק את כל החפצים הגדולים והכבדים ומפנה את הגרוטאות בדרך הקלה והפשוטה ביותר. דגש נוסף הוא פינוי לאתרי פסולת מורשים, בהתאם לחוק.

פינוי לשלשת יונים מדירה

לשלשת יונים היא מפגע תברואתי, ואם יש גם פגרים מומלץ בחום להימנע מכניסה למקום בלי ציוד מגן מתאים. פינוי דירות מזוהמות עקב יונים כולל בקרת נזקים, סילוק חפצים שאין בהם יותר תועלת, ניקיון יסודי מאוד בכל שטח הדירה כולל קירות, תריסים וציוד אשר נשאר בבית. חשוב מאוד לא לסגור חלונות לפני פינוי הדירה ולא להדביר או לנסות לפגוע ביונים – אלא לגרש אותן ולאטום את הבית.

סידור בתים וניקיון

שי שטיקגולד מספר שהניסיון בפינוי דירות מתורגם גם למומחיות בסידור בתים עמוסים וארגון הבית, ובמיוחד בבתים מזוהמים ומלוכלכים במצב קשה. הצוות שמגיע לדירה אורז את הכביסה, מנקה את כלי המטבח, מבצע מיון לכל התכולה בבית וביחד עם הלקוח מחליט מה נשאר ומה יפונה או יימסר כתרומה. כל התכולה נארזת בשקים גדולים ואטומים כדי לשמור על הפרטיות ועל כבוד הדיירים, וגם המשאית שמגיעה כדי לפנות את הפסולת סגורה לחלוטין מאותה סיבה.