שלושה שבועות של חיטוב, צמצום היקפים, ירידה במשקל ויצירת הרגלים שישמרו על הבריאות שלך לאורך זמן! לצד תמיכה מקיפה ותומכת של אושיית אורח חיים הבריא חלי ממן.

אתגר 21 – תוכנית חדשה לאושיית אורח החיים הבריא 'חלי ממן'

אימוץ הרגלים חדשים. בריאים יותר. עשויים להגן עליכם מפני בעיות בריאותיות. הרגלים חדשים. כמו אכילה בריאה. פעילות גופנית סדירה. עשויים לעזור לכם לשמור על המשקל. ולהיות בעלי יותר אנרגיה. התוכנית החדשה שפותחה על ידי חלי ממן – אתגר 21 – מעניקה "בוסט" ראשוני לכיוון הנכון וליכולת לשנות ולהתחיל בתהליך של אורח חיים בריא.

לאורך התוכנית חלי ממן וצוות המומחים שלה יעזרו לכם בצורה אינטנסיבית. ובאמצעות ספורט להעלות את רמת האנרגיה היומית שלכם. ואף את האנרגיה בזמן מנוחה. מה שעוזר לתהליך ההרזיה לאורך זמן. זאת, לצד תמיכה אישית. ליווי צמוד. טיפים. מתכונים. ותפריט לאכילה בריאה ונכונה. מדובר רק ב-21 ימים!

מטרת האתגר היא להביא לדיוק בכמויות האוכל במקביל לפעילות גופנית שמטרתה להביא לשריפת שומנים ולמניעת פירוק מסת שריר.

בתחילת האתגר מציידת חלי ממן את המצטרפים לתוכנית בתפריט מותאם לפי משקל, העדפות תזונה ובעיות רפואיות (ללא גלוטן, סוכרת וכו'). התפריט מבוסס על אכילה מבוקרת של 6 ארוחות יומיות ועתיר בחלבונים, לכל ארוחה יש מגוון אופציות של שילוב מדויק בין קבוצות המזון השונות והם נבנו על מנת לתמוך בפעילות גופנית. זאת לצד צוות מוקד ודיאטניות הנותנים מענה לכל שאלה בנושאים תזונתיים, עניינים וטכניים.

בנוסף, נכסים דיגיטליים תומכים אתכם 24/7 כמו :

קבוצת פייסבוק סגורה, קווי ווטס אפ, העצמה ומוטיבציה, אפליקציה עם סרטון יומי של חלי ממן ובה גם יומן אכילה דיגיטלי לתיעוד יומיומי ולקבלת משוב מתומכת האכילה האישית של כל אחד ואחת ואזור של שידורי הלייב!

אחת לשבוע מעבירה חלי ממן שיעור בLIVE שמלמד בשלבים איך למנף את הכוחות שלכם לעשייה משמעותית – כל סודות ההצלחה של חלי אצלכם בסלון!

בנוסף, חמישה ימים בשבוע, חלי ועומרי מאמן הכושר שלה מתאמנים יחד איתכם בשידור חי. "כל דבר הופך לפשוט יותר אם עושים אותו יחד" מסבירה.

אחת לשבוע מתקיימת סדנת בישול להכנת מאכלים שילוו אתכם בתהליך . (כל שידורי הלייב יהיו זמינים לך גם לצפייה במועד מאוחר יותר)

המחיר במבצע לזמן מוגבל ובתשלום חד פעמי של 329 ש"ח במקום 479 ש"ח! התקף עד ה18.7.2021

להרשמה לחץ כאן

חלי ממן.

חלי ממן
צילום: אורן סונגו