מלונות בירושלים ועוד – חופשת הקיץ וכן חופשת החגים הן הזדמנות מצוינת לקחת את כל המשפחה לעלות לצפון הארץ. מלונות בצפון הארץ מציעים מגוון רחב של אירוח ונופש שבו כל אחד יכול לבחור את הסגנון המתאים לו ולילדיו.

החל ממלונות יוקרה ועד ליחידות אירוח חמימות בקיבוץ. כל האופציות פתוחות לבחירה – כל שנותר לכם רק לבחור את מה שמתאים לכם. כאמור, אפשרות נוספת היא לבחור בקונספט של מלון מטיילים כאשר יש לא מעט מלונות בצפון הארץ המשתייכים לקטגוריית מלונות מטיילים. מלונות בירושלים מציעים מחירים בינוניים נגישים עם חווית אירוח משולבת. המלונות ממוקמים בקרבת אתרי הטיול והנחלים כך שזו אופציה נוחה מאוד אם אתם מתכננים אחרי ארוחת הבוקר לצאת לטיול לאורך אחד הנחלים במסלולים השונים.

מלון בוטיק – שפע מלונות בתל אביב בעיצובים ורמות שונות אשר יוכלו להתאים מלון איכותי ומושלם לכל מי שרוצה ליהנות ולהתפנק מחופשה מהנה ומרגיעה. בניגוד לאנשים רבים הנוטים לייחס את תל אביב למקום שכול כולו בילוי ותרבות- ואילו הטבע והנוף משויכים רק לצפון הארץ. כאשר מדברים על חופשה בתל אביב – קשה לדבר על טיולים ומקומות בילוי במרכז מבלי לדבר על חוף הים. בנוסף, ניתן למצוא שפע של מלונות בתל אביב השוכנים לרגלי חופי הים או במרחק הליכה קצר ממנו, לחופשה המשלבת פנאי, כיף, שלווה, אתגר ופינוקים- חופשה מושלמת ומפנקת במיוחד.

מלון בוטיק – ולאלו המעדיפים חופשה באחד ממגוון המלונות בירושלים – כאמור, ירושלים הינה מרכז תרבותי גדול ונרחב של תרבויות רבות ושונות, של מורשה של עמים ואנשים רבים, היסטוריה של עמים רבים ושל העיר עצמה וכמובן של העם היהודי.

מלון בוטיק ירושלים ועוד  – עקב כל האתרים והאטרקציות שיש בירושלים היא הפכה לפסגת התיירות הישראלית ובכל רגע נתון יש בירושלים מאות אלפי אנשים ישראלים ותיירים ועקב כך ישנם אין ספור אפשרויות לינה בעיר ירושלים וכמות בלתי מוגבלת של בתי מלונות הנמצאים בכל רחבי העיר ירושלים וכמובן שעקב התחרות העצומה שיש בירושלים של בתי המלונות ישנם טווחי מחירים נוחים ומשתלמים לכל אחד, וניתן ללא ספק  ליהנות מחופשה מדהימה ומפנקת במחיר משתלם ואטרקטיבי ללא צורך לטוס לחוץ לארץ.

 

קרדיט תמונות: pixabay